ემოიცურად ყველაზე ინტენსიური ფერია. თუ ყურადღების მიპყრობა გსურთ, წითელი გამოიყენეთ. სწორედ ამ ფერს ამჩნევს თვალი ყველაზე სწრაფად. ასოცირდება ენრგიასთან, მოძრაობასა და მღელვარებასთან. ცუდი ფერია ოთახების, განსაკუთრებით, საბავშვო ოთახების მოსართავად და, ამავდროულად, საუკეთესო ვარიანტია ადამიანის აღგზნებისათვის. სწორედ ამიტომ პორნო საიტები უხვად იყენებენ წითელსა და შავ ფერებს. საინტერესოა, რომ წითელი ავტომანქანის პატრონებს ყველაზე ხშირად აჯარიმებენ გადაჭარბებული სიჩქარით მოძრაობისთვის. ამ ფერის დიდი რაოდენობით გამოყენება არასასურველია, თუმცა წითელი დეტალებისა და შტრიხების გამოყენებით გაიზრდება მიზიდულობა. ამიტომაც იყენებენ კომპანიები რებრენდინგის დროს ამ ფერს, ეს ფერი სიცოცხლესა და ენერგიას უბრუნებს პროდუქტს-წითელი ხომ სიცოცხლის სიმბოლოა! ჩინეთში პატარძლებს წითელი კაბები აცვიათ. ვინაიდან წითელი ინტენსიური და რადიკალური ფერია, არ არის ამ ფერის ტანისამოსის თუ დეტალების გამოყენება მოლაპარაკებებზე, კონფერენციებზე. კაზინოებსა და ბარებში წითელი ფერი ჭარბობს, რადგან ადამიანს დროის შეგრძნებას აკარგვინებს. წითელი ასოცირდება სიყვარულთან, ვნებასთან, საფრთხესთან, მღელვარებასთან, მოქმედებასა და თავგადასავალთან.
წითლის ჭარბი რაოდენობით გამოყენება არ არის მიზანშეწონილი. ძირითადად ადამიანთა მოტივირების, გაფრთხილებისა თუ შეჩერების მიზნით გამოიყენება ეს ფერი. ამასთან,
წითლის გადაჭარბებით გამოყენებამ, შეიძლება, გააღიზიანოს მომხმარებელი.